Inkoopbeleid en inkoopvoorwaarden

De gemeente Cromstrijen stelde inkoopvoorwaarden en een inkoopbeleid vast.

Inkoopvoorwaarden

De inkoopvoorwaarden voor diensten en leveringen betreffen de VNG-inkoopvoorwaarden, aangevuld met een addendum.

De inkoopvoorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, opdrachten en overeenkomsten met betrekking tot de levering van goederen en/of diensten aan de gemeente Cromstrijen, inclusief vervolgleveringen door leverancier.

Voor de uitvoering van werken gelden de inkoopvoorwaarden voor werken van de gemeente Cromstrijen, tenzij in het bestek wordt verwezen naar de Uniforme Administratieve Voorwaarden (UAV2012). Indien de UAV2012 van toepassing is op het werk, behoudt de gemeente Cromstrijen zich het recht voor om in het bestek van nader te bepalen artikelen af te wijken.

Deze inkoopvoorwaarden maken deel uit van alle overeenkomsten waarin de gemeente Cromstrijen als koper c.q. opdrachtgever optreedt. De inkoopvoorwaarden zijn volledig van toepassing, behalve voor zover schriftelijk anders is overeengekomen.

De toepasselijkheid van algemene verkoop- / leveringsvoorwaarden die de leverancier gebruikt, wordt uitdrukkelijk van de hand gewezen, tenzij deze expliciet in een te sluiten overeenkomst door de gemeente Cromstrijen zijn aanvaard.

Inkoopbeleid

De gemeente Cromstrijen koopt in met inachtneming van de beginselen van transparantie, non-discriminatie, objectiviteit en proportionaliteit. Deze uitgangspunten verwoordden wij in het inkoopbeleid.

Niet gevonden wat u zocht?

Heeft u niet gevonden wat u zocht? Vul dan het vraagformulier in.

U bent hier:Startpagina | Bestuur en Organisatie | Regelgeving & Beleid | Inkoopbeleid en inkoopvoorwaarden
Deel deze pagina
Bel 14 0186!

Buttervliet 1, 3281 LK Numansdorp Icon adres gegevens
Postbus 7400, 3280 AE Numansdorp
14 0186 | 088-6471000  Icon telefoonnummer
info@cromstrijen.nl 
Openingstijden